محرم آمد و دل ها غمین شد
صفحه اصلی آرشیو مطالب تماس با ما قالب وبلاگ
مطالب ویژه

ابزار وبلاگ

قالب مذهبی وبلاگ

نوای وبلاگ

پوستر

کانال ویدیو></a></p>
<p align=

آلبوم صوتی

آموزش وبلاگ نویسی

ارتباط با مدیر
نوای سنگر
æáí ÇãÑ
لوگوی معبر
لوگوی همسنگران

 

محرم آمد و دل ها غمین شد               غم و عشق وبلا با هم اجین شد

حسین آماده بهر جانفشانی است               دوباره فاطمه قلبش حزین شد 



نظرات شما عزیزان:

admin
ساعت17:44---9 آبان 1394
وب جالبی داری
پاسخ: ممنون


اندروید98
ساعت9:05---8 آبان 1394
داداش من پاپ آپ رو برنداشتم فقط تعداد نمایشش رو برای هر آی پی در 24 ساعت یه بار کردم تا برای یچ کی مزاحم نشه
فهمیدی؟
پاسخ: سلام ممنون از جواب شما


محمد
ساعت18:30---27 مهر 1394
سلام دوست عزیز این برای بار سوم شما لینک وب من را برداشتید از روی سایتتون پاسخ: سلام لینک شما گذاشته شد

محمد داداشی
ساعت22:38---26 مهر 1394
بر نیزه ها از دور می دیدم سرت را
بابا! تو هم دیدی دو چشم دخترت را؟
چشمانم از داغ تو شد باغ شقایق
در خون رها وقتی که دیدم پیکرت را
ای کاش جای آن همه شمشیر و نیزه
یک بار می شد من ببوسم حنجرت را
بابا تو که گفتی به ما از گوشواره
همراه خود بردی چرا انگشترت را
با ضرب سیلی تا که افتادم ز ناقه
دیدم کبودی های چشم مادرت را
یک روز بودم یاس باغ آرزویت
حالا بیا با خود ببر نیلوفرت را


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: